Μια κλασσική περίπτωση (απλή), στην οποία βρίσκουν εφαρμογή δυο πολύ χρήσιμα εργαλεία για εσάς। Η Αρχή Διατήρησης της Στροφορμής (προσοχή στο διανυσματικό χαρακτήρα της) και η Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας ( ο άσσος στο μανίκι σας που χρειάζεται όμως βαθιά κατανόηση της εκφώνησης πριν εφαρμοσθεί...)
Σκεφτείτε τι θα έπρεπε να κάνετε αν αρχικά ο τροχός περιστρεφόταν με φορά αντίθετη από αυτήν των δεικτών του ρολογιού। Το παιδί θα χρειαζόταν μεγαλύτερη ή μικρότερη ταχύτητα για να ικανοποιήσει τη συνθήκη ανακύκλωσης;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου